Nazlican ben bütün mamaları denedim similac orta derece sma baya tok tutuyor . Humana kabız yapmıyor ki bebeğim hep kabızdı 2 gündür maşallahı var 😂baya iyi geldi tok tutuyor mama reddi yapmıyor . Aptamil labız yaptı , hip yenidoğan maması gibi ne kilo aldırdı ne bi işe yaradı çöp 😂 ama bebekten bebeğe değişiyor