Bebeğim kakasını 2 güne bir yapıyor hardal sarısı renginde hafif pütürlü anne sütü alıyor sadece çok nadir bazen mama verdiğim oluyor geceleri aslında normalde olması gerektiği gibi ama böyle yapışık hafif sümüksü yapıda normal mi değil mi bilemedim bi fikir verseniz