yuhumgeliy benimki de 6aylık yorgan hem boğulmaya karşı hem de au itibariyle önermiyorlar tabi siz daha iyi bilirsiniz ama bence sıcaktan böyle olmuş çocuk. Odası 24 derece 1 atlet, üstüne bir kat ince penye pijama, kolsuz yazlık ince uyku tulumu giydiriyorum. Üstünü çok açıyor, üstüne de incecik battaniye örtüyorum çok şükür hastada olmadı ensesi hep sıcak