Merhabalar..
Kızım 20 aylık oldu 16-17 disi var.
Herneyse emerken ısırarak emiyor yani anlık ısırma degil hani kücükken kolumuza diş iziyle saat yapardık ya emme bitince bakıyorum göğsün kahverengi kısmı komple dis izi.
Hayır normalde emiyor oyunda degil anliyorum bi benim cocugum mu böyle acıdan ölecem bide tek göğüs emziriyorum ucunu yara yaptı su aralar asiri da düsķün oldu.😪😪Dogum yapmak suni sancı cekmek mi o halde emzirmekmi deseler ben bida dogurayim derim cok kötüyüm.Sizinkilerde ısırarakmi emiyor bu kiz neden böyle oldu sütüm mü bitti bu gidisle bitirecez artik heralde 😒😒