Dilaraaaaaaa eğer bebekken alırsanız ve emzirirseniz süt anne olduğunuz için hem eşinize hem size caiz oluyor diye hatırlıyorum. Dini boyutta evlat edinme ancak bu şekilde oluyor. Burda vardı bir anne kızını emzirerek evlat edinmişti. O süreci daha iyi bilir prosedürleri falan. Ama benim bildiğim bebeğe ait bir oda olmalı, imkanınıza mesleğinize yaşınıza evinize çocuklarınıza her şeye çok detaylı bakılıyor.