Derinsu34 mustafayamaninannesi merkezde kitap evi otel var çok güzel. Bizde daha önce doğum gününü orada kutladık. Özellikle kış bahçesi bölümü var şömine mumlar felan çok güzeldi.
betulunmevasi mustafayamaninannesi esentepe istasyonunun orda hastane tarafında özhan Cafe var ben kına mı orda yapmıştım doğum günü için de tutanlar var organizasyon tamamen size ait oluyo ama o konuda sıkıntı yapmıyorlar
Elf95 Lafedersin diye bi yer vardı dağlık güzel bi yer genelde söz bekarlığa veda filan yapıyolar ama kalabalık olursanıx orası da hoş
mustafayamaninannesi Derinsu34 orayı biliyorum canım çok güzel mekan olarak listeme aldım teşekkür ederim görüşmek lazım 🌺