Merhabalar kızım 17 aylık oldu artk tükendim geceleri yatağımızda yatmaya alıştı beşiğin de yatmıyor ve yanımda olunca da agzında sürekli meme. Meme çıkınca uyanıyor. Bugünden itibaren kesmeye karar verdim gece beslenmesini nasıl yapabilirim doğru zamn mıdır. Şimdiden teşekkürler