ozgennk Aptamil kullanıyorum ve çok memnunum ilk ay bebeğim sadece 600 gr almıştı mama ile destekledim sonrasında güzel toparladı her sabah da kakasını yapar kabızlık yapmadı çok şükür
tmrskbr Aysenurkp https://mutlubebekler.com/bebelac-gold-cocuk-devam-sutlerinde-seker-var-mi yok diyor kendi sitesinde