8,5 aylık oğlum var doğumdan sonra adetim hep düzenli oldu ve aşırı derecede kanama oluyordu en son Mart 13 de tam gününde adet olmam gerekirken koyu renk leke geldi genelde adetim bitince geliyor o leke ama bu ay başlayınca geldi. 4-5 gün sürdü günlük ped kullandım normal pede ihtiyaç duymayacak kadar az oldu. Adet mi oldum acaba bu durumu yaşayan var mı yada herhangi bi hastalık başlangıcı olabilir mi ? Kist vs gibi bi durum hastalıktan kastım.