Merhaba 😊 70 puanım 21 zorunlu dersim kaldı 7 tanesi edebiyat ve ben bir türlü gecemiyorum sizin bir taktığıniz falan varsa lütfen yazarsanız sevinirim bir sonra ki sınavda ümit ediyorum ki geçerim 2 yaşında kızımla çalışamıyorum da gece geç yattığı için yazanlara teşekkür ederim 😍