Balim38 ayakta sallayıp sorun yaşayan var mı ? Zararlı diye duydum benim bebeğim de ayakta sallanmayı seviyor durmuyor başka türlü
Deletedmom00881 Balim38 2 çocuğumu da salladım bişey yok şimdilik, kızım tek sallanmayı sevmezdi, simdikinede kendiliğinden uyumayı öğretmeye çalışıyorum ama başarısız oluyorum 😁
Cnmoglm Balim38 bende öyle duydum da , şimdi teyzemin oğlu kolikti sallanarak susuyodu eve salancsk astı duvarsan duvara uçuruyodh valla onda mı ters etki etti bilmiyorum da zehir kafa var cocukta . Ben yine hafif hafif sallıyorum
Egeanul Balim38 sallıyorum valla yeri geliyor hızlı yeri geliyor yavaş sallıyorum. Uzmanlara göre sallanmaması gerekiyor zararlı deniyor ama yerinde ve dozajında sallandığında birşey olmaz gibi🙄
yldabgat Balim38 benim bebeğim de 4 aylık ama ayakta sallayarak uyutuyorum başka türlü uyumuyor napalım inşallah Bi zararı yoktur ama Google da araştırdığımda ayakta sallahıyınca sersemleşip öyle uyuyormuş pek iyi değilmiş öyle yazıyordu
75kinalikuzu Balim38 Yok canim ben iki yildir saliyom üstelik erken doğdu yoksa uyumuyorkendine bırakırsam
Brcklc Balim38 bir yasina kadar ayakta salladim sallamayi kesip yatağa koyduğum an onbeş dak sonra uyanır birdaha isterdi ben sabaha agliyarak uykusuz uyanirdim şimdi üç gündür eğitim ediyorum kendi kendime istikrarliyim mecbur ogrenicek aglasada nasılsa öbür turlude uyanınca ağlıyor sallamak sersemlik yapıp bebeğin uyuması demek elbette sağlıklı değil beyni için bile çok zararlı hemen bı sorun çıkacak diye birşey yok ilerde bisekilde farkı olur mutlaka birde sallayınca uyumayinca sinirden krize giriyordum o kalkdi enazid an kucağımda pispis poposuna yapıyorum iki gün zor gecti ama duzelicek.inaniyorum en azından deniyorum🙏