Berna2121 2ay 16 günlük bebisim var mama kulaniyoruz mama içmek istemiyor sanki kendi geriye doğru ve taş gibi yapıyor dümdüz oluyor kucağımda gaviscon kulaniyorum günde birkere başka neypblrsn ve mama yedikten sonra geğirme oluyor neyplblrm lütfen yardım?
Temmuz2021 Berna2121 biraz dik konumda mamasını verin ve mamadan sonra kucagınızda dik tutun. En az 15 dk kadar. Reflüsü gecene kadar yastık kullanın. Yastığı doktorumuz önermişti. Açıkcası ilaçlar pek işe yaramadı bizde. Yastıkla bi nebze rahatladı. 4 aylık gibi reflü azaldı
Mavis34 Berna2121 reflüde oluyor öyle geğirme ile beraber kusuyor. Midesidolu hazmedememis ondan rahatsız emmek istemiyor gaz çıkınca kusunca rahatlar.gaviscon günde 3 kez verebilirsin azaltır sijayetlerini
Berna2121 Mavis34 aynen kusunca içiyor bu sefer kilo kaybı olmazmi yani kusunca annemler yeter verme tok diyoar
Temmuz2021 Berna2121 birde mamayı doyana kadar vermeyin az ama sık aralıklarla verin. Midesi dolmasın
Mavis34 Berna2121 kustuktan 5 10 dk sonra veriyordum ben emiyor benimki. Çok huzursuz olursa yarim saat bekliyorum sindirsin diye sonra yine emziriyorum. Ortalama 2 saatte bir emziriyorum