Yasmin666- Hayırlı geceler hanımlar benim 1,5 aylık kızımın göbeğinde fıtık var ve göbeğinden bayağı sesler geliyo sizce bu normal mi yani fıtikdan dolayı olan birşey mi yoksa başka birseyden mi kaynaklanıyo olabilir
Mavis34 Yasmin666- evt fitiktan oluyor sanki altında su baloncukları var gibi ses oluyor. Korkma kendiliğinden geçiyor karin kasları gelistikce
Yasmin666- Mavis34 Mavis34 aynen ya sanki su varmış gibi..sonra geçiyor demek iyi bari ya içim rahatladı teşekkür ederim cnm