Kızım 16 aylık bir anda grip oldu derken dr a götürdük ciğerlerden röntgen istedi ve bronşit olduğunu öğrendik 3 gündür antibiyotik iğnemiz var ve günde 3 defa hava veriyorum sizlerde yaşadınız mı nasıl iyileştiniz şuan geniZi o kadar doku ki emerken nefes alamıyor iğnede 3. Günümüz acaba faydası olmıycak mı bu iğnelerin 🤷♀️