Bdd anneler merhaba bulunduğumuz evin tezgahını kesmişler ama benim ocağı set üstü yani orası vos kalacak Bi önerisi olan var mi onkismi nasıl kapatabilirim
Nimetdogann Bdd benim alt komşununki de öyle mobilyacıdan bir tahta kestirmiş dolap ve Ocak rengiyle uyumlu beyaz kötü durmuyor güzel kapatmış
Mavis34 Nimetdogann bir tahta ayarlayın kenarlarına silikon geçin su çekmez tahta üstüne ocak koyabilirsinizde
Nimetdogann Bdd hafif yanlardan taşan yapmışlar ama bizim mutfaklarda oraya su gelmez yani musluk kısmı var Ocak kısmı arasında çok mesafe var sizinkini bilemeyeceğim ince bir mermer kestirebilirsiniz sizde
Bdd 1balkizannesi yok benim öyle değil ocak yeri var ankastre sete göre kesilmiş benm ocak set üstü olduğu için boşluk kalıyor o boşluğu nasıl kapatabilirim diye sormuştum