9 aylık oğlum 15 gündür idrarında azalma var bezini nerdeyse 5 6 saatte bi değiştiriyorum o da dolu dolu değil. suyunu ve anne sütünü hiç ihmal etmiyorum ek gıda veriyorum ama öğün değil tam olarak. Herhangi bi huzursuzluğu yok karın sıskınlıgı vs ama şüpheleniyorum acaba idrar yollarında bişey mi var diye başına böle bişey gelen varmı