Merhaba bayanlar daha öncede açmıştım oğlum 4 aylık olacak hala idrar yolu enfeksiyonu sorunu yaşıyoruz bşr ara duruyor tekrar kültür testi veriyoruz üreme olmuş oluyor baş edemez olduk sıfırdan tedaviye bir daha başla ne yapacağımı şaşırdım enfeksiyon kalbini kireçlendiridği içinde sünnette yaptıramıyoruz ne yapacağımızı şaştık bilgisi olan tecrübesini söyleşin Allah aşkına