Kızım 10 gün sonra 20 aylık karnımdaki ufaklikta 5+3 çok zor olacak biliyorum ama ikisinide çok seveceğim için analık duygularım kuvvetlendiriyo beni memeyi bıraktırdım 5 gün oldu ama gece beslenmesi vardı sürekli ağlıyor gece ne yapmalıyım biberonda emmiyor beni zaten istemiyor kaldırıp gece yemek yedirmek zorunda kalıyorum bende yoruluyorum oda uykuya bunaliyor napabilirim varmı önerileriniz bekliyorum