İyi geceler hanımlar 14 aylık kızım var doğduğundan beridir gazıdır kolikliğidir diş ağrısı atak dönemleri besin redleri derken zor zamanlar geçirmiştik son 2 aydır rahata kavuşmuştuk ama son 1 haftadır sürekli kucağa gelmek istiyo yada elimden tutup gezmek istiyo hiç rahat bırakmıyor sürekli olarak ağlıyo geçici bir dönem mi yaşayan oldu mu kendi kendine oynayan gezen çocuk bana bağlandı yemek bile yaptırmıyo kahvaltımı zar zor yapıyorum nolur geçici bi dönem olduğunu söyleyin parka götürüyorum orada bile kucakta durmak istiyo normal mi ?