13.5 aylık , Kullandığı kelimeler ; anne , baba , dede , anneanne , gel , Allah , çiş, cici, su ,Bebe, Nar, mama , Eda ( bebeğinin ve teyzesinin adı) kelimelerini bilinçli olarak söylüyor. Bilinçsiz seri konuşması var bide , en sevdiğim hali 😅
Ayrıca Aslan , kedi , köpek, koyun ve inek seslerini taklit ediyor , at sesini çıkaramıyor tabi ama at diyince sallanıyor zıplıyor gibi. Bi kaçtane de yüzünden organları biliyor o kadar ama söylemiyor sadece gösteriyor 🤷🏻♀️ Ne zaman Farklı kelime söyleyecek bilmiyorum . Ben çok kitap okumuyor yani okutturmuyor hemen sayfa çeviriyor bende sayfadaki görselleri isimlendirip daha bitirmeye kalmadan yeni sayfaya geçiyoruz 😅 aktif kitap okuyamıyorum uzun uzadıya☹️