Yagiz190421 Merhaba kızlar 11 aylık bebeğimin sürekli bir parmağında tırnak batması oluyor ne yaptıysam geçmedi başına gelen çözüm bulan varmı şişiyor kızarıyor sürekli
Tweetyy Yagiz190421 kesim seklinizden olabilir mi? Oval olmasi lazim el tırnaklarının. Farkli bilgisi olan anneler yazar belki ustte kalsin
Tweetyy Yagiz190421 biraz daha uzun mu kesseniz onu tekrar aynı yerden tırnak deri altına giremesin. Baska biseyde gelmedi aklıma ya büyük olsa tırnak altına pamuk koyup uzatiyorlar oyle toparlanabiliyorda bebekte olmazki. Bi tık uzun kalirsa olmaz belki 🤷♀️