gmzns Oğlum 2 ay 14 günlük kakasını sıvı şeklinde yapıyor ve bu olay yaklaşık 10 gündür devam ediyor normalmidir acaba böyle durumda olan yaşayan var mı
Glsn7581 gmzns bende doktora ishal oldu dedim ishal olması için günde 7 kere yapması gerekir dedi.bir de sizde de var sanırım ishal yapan şeylrr mi yediniz acaba
gmzns Glsn7581 yaa yok sadece ilk yaptıklarından biraz daha kıvamı sulu dedim acaba ishal mi oldu 🤨 durum bende tam tersi doğumdan sonra kabızlık var bende gitmedi bağırsakların doğuma alışması gerekiyormuş 🤷♀️
gmzns Glsn7581 ben bol bol komposto içmeye çalışıyorum sizde deneyin daha rahat yapabilirsiniz belki 🙈ayrıca gaz yapmayan şeylerin dışında herşeyi yemeye bakın en azından ben öyle yapıyorum