Yelda35 Kızlar oğlum 19 aylık ve oruç tutmak istiyorum. Ancak emziriyorum da. Sütüm çok az ağız tiryakisi resmen. Zor olur mu? Veya ne yapmam lazım ? Sahur yapmadan yatıyorum genelde ama bilemedim.
Deletedmom_49 Yelda35 benim de oğlum 1 Nisan’da yaşına giricek. Ek gıdayla hiç işi yok😩 oruç tutsam kötü olurum djye korkuyorum çünkü susuzluğa açlığa hiç gelemiyorum.. gecen yıl lohusaydim tutamadım bu yıl da böyle. Ne yapicam hiç bilmiyorum. Üstüne üstlük kimsem de yok
BalKizimElisam Yelda35 Geçen sene bende ilk 10 gün tutamamıştım.(özel gün sebebiyle) Son 20 gün tuttum inanır mısınız her gün dışarı çıkartıyodum kızımı. (10 aylıktı emziriyodum.) Yemeğimi hazırlardım öyle çıkardım.Allah güç kuvvet veriyor valla.🤗
PembePelikan Yelda35 ben geçen hafta üst üste 3 gün tuttum, bebeğim 3 aylık sütüm azalacağına arttı diyebilirim sahur yapmadan tuttum ayrıca abisi de var hep koşturdum dinlenemedim buna rağmen sütüm bol bol yetti geçen sene ramazanda da tutmuştum sıkıntı olmadı
senamiray Yelda35 baya büyümüş bence zaten artık yemeklere öncelik vermeniz lazım eğer sizi etkilemezse tutabilirsiniz
Yelda35 Deletedmom_49 canım benim annem dibimde oturuyor sağolsun gelir hep ama bizim gibi kimse bakamaz. Benim su ile aram zaten yok ama bazen yemek yeme istediği çok oluyor
Deletedmom_49 Yelda35 emzirdigin için canım. Kalori kaybediyorsun ondan. Ne olucak hiç bilmiyorum bir sevdiremedim su ek gıdayi oğluma. 🥴
Yelda35 Deletedmom_49 zorlamayın sakın. Ben yemediğinde kaldırıyorum sofradan sonra kendi yemek istiyor veya portakal istiyor elma istiyor bir şekilde doyacaklar
BalKizimElisam Yelda35 sahurda tok tutacak seyler yerseniz kolaylik olur hafif olacak sekilde ama. Iftar yemegini de sabahtan yaparsaniz kolaylik olur. Zaman geciyor bi bakmissiniz.☺
Deletedmom_49 Yelda35 zorluyorum malesef 😩 4 aydır böyle oğlum.. aşırı meme düşkünlüğunden. Bu aralar ekranla yedirmeye başladım bir de. Bağışıklığı o kadar düştü ki agzidna yaralar çıkmaya başladı.
Feyzosunannesi Yelda35 benim kızımda 19 aylık birkaç gün deneyeceğim eğer zorlanmazsam devam edicem 🌸
Kereminannesiii Yelda35 sahur yaparsanız zorlanmazsınız muhtemelen. Birkaç gün denersiniz dayanamazsanız daha sonra kaza edersiniz
Gryffindor Benimki 7 aylık olacak 9 Nisan’da düşünüyorum ama erken sanki ya di mi 😔 napsam bilmiyorum