3 aylik olcak kızim her seferinde ağlaya ağlaya uyutuyorum hamakta sallıyorum normldr emzik tutmuyor damlasini veriyirum arkadsn emzigi veriyirum uyutacağim zaman tadi gecince atiyor baska hic bir turlu uyumuyor başından geçen varmı düzelirmi bu durum ?