LeMabelle Sezaryen olalı 40 gün oldu. Kesinin olduğu yer değil yara olan bölge değil yani .. tam üst tarafı bir parmak kalınlığında şiş ve sert ama sol tarafta yoğunluk sağda yok .. bilmiyorum tam anlatabildim mi 😅 Varmı benim gibi olan geçiyormu bu ?
Ikrazumra19 LeMabelle zManla geciyor ic dikislerde yapolan dugum kismi oluyor bi tarafta ve zamanla duzeliyor 2 sezeryan oldum kalmadi
Kbraba LeMabelle 7.aydan bildiriyorum biraz göbek kalıyor ama o şişlik geçiyor yara sadece iz olmaya başladı
LeMabelle Elizan-Evimizin-Cicegi- kesi tarafı şiş değil anlatabildim değilmi tam üst tarafı deride bir şişlik var 😔
Elizan-Evimizin-Cicegi- LeMabelle evet canım anladim kesi oldu dikiş oldu normal ama o şişlik ağrı geçiyor ama o kesinin olduğu yerin acısı hemen geçmiyor
Ankakusu35 LeMabelle aynısını ben yaşadım ödem olmuştu büyük kızımı çok kucağıma aldığım için hafif sızlamayla birlikte bahsettiğiniz yer dikiş boyunca şiş ve kızarık kaldı 4 gün kadar sürdü zorladınız mı kendinizi
LeMabelle Ankakusu35 aslında sezaryen den 1 hafta sonra oldu 40. Günümdeyim daha geçmedi 🤦🏽♀️ Kızarıklık falan yok bende zaten dikiş atılan yer değil bahsettiğim yer tam üst taraında biryer
Elanurunannesi_ Merhaba güzel anneler ❤️Ben de sezeryan oldum ve iki gündür kesi olan yerde sızı ve yanma oluyor neyden kaynaklı böyle oluyor bir fikriniz var mı.
UmayAsya1001 Elanurunannesi_ geçmiş olsun pansuman yapıyor musunuz ben ihmal ettiğimde biraz yanma ve kızarıklık hissetmiştim. Pansumanla rahatlıyordum geçti de zaten ama takip edin kızarıklık, şişlik, ödem vs olursa doktorunuza gidersiniz ihmal etmeyin.
UmayAsya1001 LeMabelle benim ilk zaman dikişlerim harikaydı ağrı sizi bile pek hissetmemiştim sonrasında biraz şişti dediğiniz gibi ama zamanla geçti.
LeMabelle UmayAsya1001 dikişin yani kesinim tam üstü değil benim dediğim yer. Yaranın üstü değil yani 😔 üst kısım sağlam derinin olduğu yer bir parmak kalınlığında şişti
Deletedmom_5 LeMabelle Canım bende 5 ay oldu sezeryan olalı, ben senin demek istedigini anladim ayni sislik bendede var dikisin biraz ustunde kaliyo o sislikler. Benim tahminimce ya yırtık onlar yada iç dikislerde olabilir.
Deletedmom_5 LeMabelle ilk günki gibi degil biraz gecti, takma kafana duzelir gecer anca toparliyoruz yavas yavas.
Sedaekrem LeMabelle kuzum benım de sıslık serlık vardı igne vermıstı gecmesı ıcın ama ben bıraz gectıkten sınra farketnustım. Istersen bu hıt o ıgne bıraz acıyıyor ams ısr yarıyır kendını kasöa rger ıgne verjrse rahat yaptır