Sevdaacar82 Arkadaşlar bebek arabasını kullanıp memnun kalan varsa yazabilir mi markasını ben aldım fakat puseti cok dar ufak DİE iade ettik bebeğim hic rahat edemedi yarın gidip alıcak markalarıda yazarsanız sevinirim
EsraErtrk Casual Quatro kullaniyorum çok memnunum fiyatı biraz yüksek ama değer kendim bebek mağazasında çalıştığım için çoğu seyi orda görerek aldım garanti konusunda en iyileei diyebilirim puset kismida oldukca rahat ayak örtüsü ve sinekligi bulunuyor her iki parcasinnda büyük parcasinin da ekstrdan yagmurlugu var lastikli onun ebatina göre cikma yapmiyo bi bakin isterseniz netten