mrvelfada valla bana da pırasa sapını ver rahatlatır dediler ama ben çocuğa birşeyler verilmesini tercih etmiyorum sürecini yaşayacak mecbur ama tabi bu benim tercihim size birşey diyemem. Ben 2 kere gece yatırırken calpol verdim hergun çok kötü olmuyor benimki çok kötü olduğu günler ona başvurdum iyi uyuduğu için ertesi günde iyi oldu. Doktorunuza bir danışsaniz