Burcu123 canim genelde ilk aylarda oyle oluyor.benimkiniin 48 saat memeden ayrilmadigi olmuştu.oncelikle bol sabir diliyorum cok zor donemler lutfen sakin olmaya çalış hepsi gececek hersey duzene girecek.benimki aciktigindan degil gazi oldugu icin emiyordu ee emdikcede gazi oluyordu bu bir kisir dongu olmustu artik.eger sen acmi tokmu emin olmak istiyorsan emzirdikten sonra sütünü sagip kasik ile vermeyi dene eger sütü iciyor ve emmek istemiyosa acliktandir eger ictigi halde hala istiyorsa doymadigindandir.