Burcu__ Hemşire akşamları mama ver ve ekgidaya başlayalım dedi neler önerirsiniz hiç iştahlı değil mamayi bile 50 CC içiyor sadece..
Atlasimmm Sanırım atak haftasından kaynaklanıyor yada farklı bir durum bilemiyorum benim oğlumda ne doğru düzgün emiyor ne de mama içiyor bu ara bu sebeple ek gıdaya başlamaya düşünüyorum