Bebybaby 23aylikken kestim. Salça iplik sabır taşı falan kullanmak istemedim. Bir psikologdan online danışmanlık aldım. Önce gündüzü azalttım can sıkıntısına meme dediği zamanlarda dikkatini dağıttım mandalina yiyelim bakkala gidelim arka odada oynayalım vs diyerek. Bu aşama 2-3 hafta kadar sürdü meme istekleri de azaldı zaten bu zaman içinde.Sonra gündüzü tamamen kestim gündüz meme istediğinde akşam baba gelince uyku tulumunu giyince meme emicez dedim tamam dedi 2-3haftada bu aşama sürdü. Ama öğle uykusunuda akşam uykusunuda memeyle geçtiği için uyku kısımlarını bırakmak çok zor oldu. Günlerce öğle uykusu uyumadı postum var hatta çaresiz kalıp buraya sormuştum.bu süreçte öğlen uykularını anane akşam uykularinida babası devraldı çünkü uykuyla memeyi yani bagdastirmisti ben ne dersem diyim uyku saatinde asla uyumadı benimle. Hatta uyku tulumu giymeyi yatak odasında yatmayı falan reddetti bir süre. Sonra en son bigun memede süt bitti ve sen artık sütünü bardaktan icebilecek kadar büyüdün dedim (daha önce hiç inek sütü tuketmemisti) sütü baya sulandırdım ılıttım bardağa koydum hiç hoşuna gitmedi ama içti,😅 ertesi gün tekrar isteyince bardağa koyayimmi dedim istemedi. Gece uyandığında babası baktı su teklif etti sakinleştirdi vs. Allah kolaylık versin şimdiden size