kızlar kızım 7 ayına sürekli alt dudağını yiyor morardı. diş diye düşünüyorum ama bunun için ne çözüm bulabilirim. lütfen yardım ağrı gesici verdim bir kez biraz kesti ama vermek istemiyorum çokta benim gibi olan çözüm bulan varmı yada önemli birşey değil mi emiyor sadece morariyor emdiği için emmeyi kestiği an geçiyor fakat emince tekrar ediyor. bunun için bir öneriniz varmı