Arkadaslar 5 aylık bebegım bacaklarını kasarak ağlıyor hep kolikti zaten ama hala rahatlamadı ve ben de tükendim bir sıkıntısı yok diyor doktor ama korkuyorum acaba anlayamadıgım bir sıkıntısı mı var diye gaz kaka yapacagında cok aglıyor özellikle . Sürekli ilgilenmem gerekiyor koyduktan 5 dk sonra ağlamaya baslıyor cok yoruldım