Ulyaisha bende stres yapmıştım hep benim uğraşım sonucunda mı kaka yapacak diye, baya da kafaya taktım. Sonra boş verdim bu kaka olayını, üstünde durmadım. Formül mama alan her bebek kabızlık problemi yaşıyor, yaşayacaktır da. 3 gündür kaka yapmıyordu benimki ama bugün yaptı. İyice hareketlendiğinde artık bu uğraşa gerek kalmadan kakasını yapacaktır, netice de aylarca bu şekilde gitmeyecek. Siz çocuk çok zorlanıp yapamadığında müdahalede bulunun elbette çünkü kakasını yapamayan bir bebek mama/süt falan da içemiyor. Ek gıda için de aynı şekilde. Kaka yoksa, iştah da yok. Kafana takma, korkma da. Zamana bırak, çocuk çok zorda kalmadan müdahalede bulunmazsın, olur biter. İlerleyen dönemde hepsi bitecek, sabır 🤲🏻🌸