Merhabalar kızım 19 aylık bu zamana kadar yeme konuusnda çok zorlandık.. Kızım zaten minyon ve suanda kilosu da sınırda. Boyu uzun. Oyun oynatarak yedirelim Diyoruz yemiyor, önüne su koyuyoruz köpük yapıyoruz yemiyor… Maymun oluyoruz resmen yemiyor. Telefon açıyorum yemiyor.. Eşim ben ve bakıcımız uğraşıyor ama yemiyor. Biz yedirmek için uğraştığımız için mi yemiyor acaba. Bende yedirme esnasında sinirlenip bırakıyorum artık bıktım çünkü. Yemek yedirmek işkence gibi artık bana… Öneri eleştirir fikir yardım her e n varsa yazar mısınız nerde yanlıs yapıyorum?