mutlubakla Merhaba, bazı çocuk oyunlarında +3 ibaresi var ama bazılarında herhangi bir şey yazmıyor açıklama kısmında. Böyle oyunlara 2 yaşında bir bebekle gidebilir miyiz acaba? Biletix gibi yerlerden bilet alıp da kapıdan geri çevrilen oldu mu merak ettim