sakinolchamp ben burnundan çıkardığında hemen kucağıma ters yatırıyorun kafası aşağı gelcek şekilde zaten burnundan kusuyorsa her taraf batmış oluyor çok umursamıyorum benimki gazlı ve kolik olunca çok kustu bazen ağzından gaz çıkarırken bile hafif kusar. O şekilde kucağınıza aldığınızda zaten akıyor direk tıkanmaz korkmayın hiç doktorum bana çok kusacak korkma normal bi durum demişti hazırlıklıydım