Busegg Kızım 18 aylık bılgıldağı hala açık baş çevresi normal ama kafaya taktım ne zaman kapanır çok mu geç kaldı. Etrafımda denk olan herkesin kapanmış. Var mı başına gelen
Busegg minicim tabii 4 aylıktan beri hiç aksatmadım. 1 yaş kontrolünde bütün değerleri normaldi hala daha kullanıyoruz
Ankakusu35 Busegg d vitamini doğduktan 15 gün sonraydı sanırım başlanması gerekiyor siz 4. Ayda mı başladınız
Dondurmalikahve Busegg Güvenmelisiniz burda bende cok gördüm 2 yasta falan kapanan düzenli d vitamini kullanmışmıydınız.
Dondurmalikahve Busegg O zaman isterseniz bir de başkan dr görsün canım yani içiniz rahat etsin diye. Oğlumunki 18 aya doğru kapanmıştı ama bazen 2 yas ve sonrası içinde normal diyolar
Bademmmmmm Busegg gerçekten bingildak postu ne çok açıldı bende açtim geçen bende çok tedirgim kızım 11 aylık oldu hala açık
Busegg Ankakusu35 1 yaşına kadar her ay rutin kontrolüne götürdüm. Doktorumuzun dediği andan itibaren vermeye başladım. 4 ay diye hatırlıyorum ama demirle karıştırmışta olabilirim çünkü 1 yaşına kadar hem demir hem d vit. Kullandık . Her neyse zaten d vitamini gayet iyi çıktı kontrollerinde
Busegg Dondurmalikahve doğduğundan beri doktoru aynı olduğu için aklıma başka bi doktora götürmek gelmedi açıkçası ama evet haklısınız fikir almak içimi rahatlatıcak
Dondurmalikahve Busegg Doğru söylüyor aslında ama siz kafaya çok takıyosunuz ikinci bir dr fikri içinizi rahatlatır 😊
Busegg Dondurmalikahve evet çok taktım gerçekten. İçime sıkıntı bastı. Buraya yazıyım Dedim böyle geç kapanan başına gelen var mı diye. Bide bakıyorum d vit eksikliği troid bozuklukları falan yazıyo. Hiç öyle bi şey de yok yani. Her şeyi şükür iyi