Anneler merhaba ,
Dün kızımın 6 aylık aşıları oldu ağızdan , sol bacaktan 1 , sağdan iki olmaz üzere 3 de iğne vuruldu. Ben hemen calpol verdim önlem amaçlı. Çok şükür ateş olmadı şu ana kadar. Fakat bugün dikkat ettim de özellikle iki aşı yerinin etrafı kızarmış ve dokunduğumda sertlik var. Kızım çekti bacağını sesli tepki verdi acıyor yani doğal olarak 😔 bizim iğneler gibi orada uzun süre sertlik kalmaz değil mi ? Ovalayamıyorum da canı acıyor diye. Öğleden sonra hemşireye de soracağım arayıp. Sizde durumlar nasıldı ? Böyle olan oldu mu ne yaptınız geçti mi ?