Sehnurr 6. Ayda ayırdık bizde şuan 13 aylığız. İyi ki 6. Ayda ayırmışım. Sonrasında , ayaklandığında eminim daha zor olurdu. Odasının kendine ait olduğunu çok iyi kavradı. Ki biz beraber yatarken hem kızıma hem bize uykular işkence olmuştu. Yatakta dönemiyorduk bile. Özel hayat için zaten uygun değil. Bir de daha sık uyanıyordu aynı odadayken. Gece istemsizce belki dönüyoruz . Yorgan hışırtısı, horlama vs. Su içmeye korkuyordum aynı oda da. Uyanırdı kızım uykuları kötü etkilenirdi. 6. Ay bence ideal. Tabi her ailenin dinamiği farklı. Bizim için idealdi😊