Elifnurr https://imgyukle.com/i/EFizzn kizlar ustekini dün alttakini de bugün yaptım 28 subat son adetim ne zaman dr gitmeliyim hemen gitsem mi bu hafta yoksa iki hafta falan beklesemmi yazacaklara şimdiden teşekkür ediyorum
Deryatemiz Elifnurr kendi zamanim aklima geldi ya 🙈 ertesi gun gitmistim hemen Rabbim hayirlisiyla kucagina almayida nasip eder insaallah gebelik var 😇
birtutamsac Elifnurr sağlık ocağına gidin kan verin. Değerinz 3000 binlerde olursa kadın doğuma gidip muayene olabilirsinz keseyi de görmüş olursunuz hem. Sağlıcakla doğsun ❣
BuseBlt Elifnurr benimde aynı alttaki gibiydi o zaman evde karantinadaydık 3 gün sonra karantina bitti o zaman gitmistim. Hafta içi giderdim ben sizin yerinizde olsaydım
Bebegim_28 Elifnurr ben öğrenir öğrenmez gidiyorum pıhtılaşma var yoksa bi süre sonra düşük yapıyorum (2 defa yaptım) öyle bi sorun olmazsa 10 15 gün sonra giderim kese bebek vs görünsün ondan sonra giderim
Elifnurr Deryatemiz 😂onun için post açtım hemen gitsem görünmeyebilir bisuru test falan bilemedim cok teşekkür ederim Allah isteyen herkese nasip etsin inshallah
Elifnurr Teşekkürler pazartesi saglik ocağında kan vereyim ozaman sonrada hafta içi gideyim hayırlısı olsun Allah her isteyene versin tesekurler yorum için 🤗