Yenidoğan bebislerde durum farklı zaten süt az sağmak yanlış oluyormuş ama bir aydan sonra süt çoğalıyor bebiş bir memeden emerken diğer memeye pompa koyabilirsiniz zaten tek göğüs ona yetiyo.ayrica emdikten sonra bile kalan sütü sağıp memeyi bosaltirsaniz yeni süt üretimi için talepte bulunmuş oluyorsunuz arz talep meselesi yani