Ecrin_Hifa_Annesi uyarı verme annesi .belki de olmayan kakayi bekliyorsun.makat çatlağına sebep olursun Allah korusun.ben de yapmıştım ah salak kafam hâlâ üzülüyorum.bebeklerin bağırsakları sütü çabuk emermis o yüzden on güne kadar yapmamasi normalmiş.bir de siz sindirimi zor şeyler yemeyin hele çay yanı atıştırmalıkları,hamur işi çikolata bunları kesin