Eşimle aramızda iletişimsizlik oluştu özellikle de bebeğimiz olduktan sonra o ayrı takılıyor ben ayrı . Evde biri daha var ama tek başımaymışım gibi hissediyorum o da mutsuzmuş ben de mutsuzum ve terapiye gitmeye ikna edemiyorum 🥲 aynı durumu yaşayanlar var mıdır siz nasıl ikna ettiniz?