Dorukunannesiiii size yardim etmeyi o kadar cok isterdim ki. Sarilmal istedim su an bende öyle derin yara ki bu mesele. Ilk 3 ayimiz böyle gecti, mommys bliss gaz damlasi ile gece uykularimiz düzenli oldu sükür 4. aya girdigimizde gündüz uykularida düzene girdi. Bebekler dünyada ilk 3 ay alisma asamasinda olurmus, yani hala anne karninda gibi hissedermis etrafini algilamakta dünyada oldugnu anlamalta güclük cekermis o nedenlw anneyi hep hissetmek ister dokunsal anlamda. Size bir akil veremem ama 9. aydan sesleniyorum kucagimda masum yatisini cok özlüyorum simdi sarilinca bile durmuyor kaciyor😀 eeen kisa zamanda düzene girer insallah sizin icin dua edegim. Her aninin tadini cikarin, her seyi pozitif düsünmeye calisin inanim cok farkli hissedeceksiniz anneligi. Demekki sizde ne kadar huzur buluyor ki kucaginizda 3 saat uyur❤️ Alisir diye korkmayin ilk 3 ay aliskablik edinmiyorlar😊