Kek yapmıştım portakalli alırken kürdan da batırdım.hic hamur bulaşmadi. Aldım soğumaya bıraktım. Az dinlendi dilimledim. İçi böyle yapışık gibi saksak gibi. Altti da çok az kızarmış.ama hiç kürdana bulaşmadi. Pişirirken. Neden olabilir yenir mi böyle. Acaba kıvamında mi sıkıntı vardı ki. Önceden ısınmış 180 derecede 50 dkda pişirdim daha tarifinde 150 derecede 50 dk diyordu