2 ay 8 günlük kızım var doğdu doğalı mama alıyor beni emmiyor kolik ve gaz problemi var aptamil, aptamil conformil, bebelac gold, sma comfort, sma laktozsuz ve en son evolvia ac olmak üzere bir sürü mama denedim son 2 haftadır çocuğa bir haller oldu biberon verdiğim zaman çığlık kıyamet kopuyor yarım saat kulaklarım kanıyor ağlamasından :( sonrasında biberonu tutuyor içiyor bu neden olur bunu yaşayan var mı ? Philips avent biberon kullanıyorum 2 haftadır beslenme saatlerinde delirmek üzereyim