Kızlar merhaba doğum yapalı 4 gün oldu tam açılmaya normal doğum yapacaktım ama bazı aksiliklerden dolayı acil genel anesteziyle sezaryene alındım. Doktorum hem rahmin zorlandı hem karında dikişlerin olduğu için daha geç toparlanabilirsin dedi. Bu durumu yaşayanlar siz neler yaptınız hep yattınız mı yoksa evde işlerinizi ufak ufak yapıyor muydunuz ? Ben yatmıyorum evde biraz haraket halindeydim bu sebeple sonradan bir zorluk yaşar mıyım ?