Merhaba anneler. Daha öncede sorulmuştu ama çoğu kişi kendiliğinden zayıfladığını söylemişti. 3 aylık bir kızım var sadece anne sütüyle besleniyor. Sütün miktarını ve kalitesini düşürmeden kilo vermek için nasıl bir diyet uygulanır acaba. Var mı bir yönteminiz.