hepbahar123 2 ay 5 günlük oglum duraksız aglıyo sebebsiz huzursuzluklar zorla sindirdik aglicamm çıldırmak üzereyimm atak mıdır? Atak ise bu ataklar kac gün sürüyor
Mommysharkdoodoodoodoo hepbahar123 altı temiz, karnı toksa gazı vardır. Ateşini ölçün. Kulağı ağrıyordur. Her şey olabilir şimdi nasıl ağlıyor onu da bilmiyoruz ki 🥺
Aklimdasin hepbahar123 karnını elleyin şişkinlik var mı gaz olabilir masaj yapın sırtına gögsune saat yönunde YouTube de var bacak hareketleri. Eger gaz ise spa tavsiye ederim
3melek_annesiii hepbahar123 doktora götürün hersey olabilir benim de oglum gazliydi sürekli ağlıyordu ama hastahaneye götürdüm sıvı birikmesi olduğunu ve hafif kapalilık olduğunu bundan kaynaklı idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğini öğrendim 😔 şuan da da böreğinde hafif büyüme var dediler eşimle hastahaneye gitmekten bıktık artık her gittiğimiz de yeni şeyler.ogreniyoruz bakalım.ne olucak RABBIM çocuklarımıza.saglik versin gerisi bir şekilde geçiyor
Ssssraa Atak olabilir, gaz olabilir, kolik olabilir ya da bir sıkıntısı olabilir. Oğlum 4 aylıktı duraksız ağlıyordu gaz dedik vs ama geçmedi. Dr götürmeyi akıl ettik de sonunda kulaktan kaynaklı problem çıktı ilaç kullandı ve sakinledi😒
Derya2867 Benim de 2 ay 10 günlük kızım var yemiyor aç aç duruyor biberonu ittiriyor çıldırmak üzereyim