1 Ay 19 günlük bebeğim var. Sürekli nefesini tutuyor çırpınıyor sonra da.Doktora söyledim normal dedi ama içim içimi yiyor başta mı böyle oluyor uyurken birden bağırıyor nefes alamadığı için.Bide uyurken çok korkuyor ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz lütfen ☹